مدل های بوت زنانه و نکات مهم در خرید

 

 

نوعی از کفش که برای همه مناسب هستند و در مدل ها، جنس و طرح های متنوعی، متناسب با هر سلیقه و رنگبندی های مختلفی برای خانوم ها و آقایان وجود دارند، بوت و نیم بوت ها می باشد که بسته به مدل و رنگ آن، می تواند چاشنی تنوع و جذابیت به استایل شما ببخشد.

نیم بوت زنانه

بوت و نیم بوت مناسب استفاده چه کسانی هستند؟

برای کسانی که در مناطق سرد و کوهستانی یا مناطقی که میزان بارش برف و باران زیاد است، زندگی می کنند؛ داشتن یک نیم بوت یا بوت که بتواند پاهایتان را در برابر سرمای محیط حفظ کرده و از ورود آب و سرما به داخل کفش جلوگیری کند، از واجبات است. البته مدل های دیگری از بوت هم در بازار وجود دارد که قابل استفاده در مجالس، کمپینگ، محیط های کاری و رسمی، ملاقات های دوستانه و… می باشد که به الطبع جنس و مدل آن متفاوت تر از مدل های زمستانی خواهد بود.

جنس های رایج بوت های زنانه در بازار کدام ها هستند؟

بوت ها همچون سایر پوشاک از جنس های مختلفی تولید می شوند که در ادامه به بررسی رایج ترین جنس ها خواهیم پرداخت.

چرم طبیعی: از قدیم الایام چرم طبیعی، جنسی محبوب بوده و همچنان جزو لوکس ترین و بهترین جنس های کفش و لباس شناخته می شود. چرم طبیعی از پوست حیواناتی همچون گاو، گوسفند یا خرگوش تهیه می شود و کفش های تهیه شده، از کیفیت و دوام بالا برخوردارند.

چرم مصنوعی: جایگزین اقتصادی برای چرم طبیعی است و از مواد صنعتی مختلفی برای تهیه آن استفاده می شود. بسته به مواد به کار برده شده می تواند دوام، کیفیت و مقاومت متفاوتی داشته باشد. کفش های تولید شده از چرم مصنوعی زیبایی و جذابیت مشابه به چرم طبیعی دارند و امروزه در صنعت مد بسیار مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است. مدل ژیوان و ویبا از چرم مصنوعی تهیه شده و قابل خرید از سایت تین بانی است.

نیم بوت زنانه تین بانی مدل کاتیا

سوییت: بوت و نیم بوت های تهیه شده از این جنس حس نرمی فوق العاده ای به محصول می دهد. این پارچه مناسب استفاده در نیم بوت ها و بوت های پاییزی و زمستانی است؛ که تنوع رنگی بالای پارچه سوییت قابلیت ست شدن با طیف وسیعی از رنگ های لباس را به شما می دهد. این پارچه در 4 مدل سوییت براق، مات، زردار و طرح دار در مجموعه تین بانی موجود می باشد. از نیم بوت های سوییت براق از برند تین بانی میتوان به مدل شینا اشاره کرد.

کفش تین بانی مدل ماهور

 

جین: بوت های جین از مدل های شیک و اسپرت زنانه بوده که اغلب به عنوان انتخاب محبوبی برای استایل کژوال در فصل های سرد مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

نیم بوت جین

 

نایلون یا مواد مشابه : بوت های زنانه ممکن است از موادی مانند نایلون یا مواد مشابه تهیه شوند که مناسب فصل های گرم است.

 

 

نیم بوت شفاف

 

 

ترکیبی از جنس ها: طراحان به دلیل ایجاد تنوع در کفش ها و افزودن جذابیت به مدل های تولیدی گاها جنس های مختلف پارچه را باهم ترکیب می کنند مثلا نیم بوت زنانه تین بانی مدل آرینا از ترکیب دو جنس ورنی و سوییت مات تهیه شده است که از مدل های جذاب و کلاسیک موجود در مجموعه بزرگ تین بانی است.

 

 

نیم بوت زنانه تین بانی مدل آرینا

 

هنگام خرید نیم بوت و بوت به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید نیم بوت و بوت دارید قبل از خرید ابتدا هدف از خرید را برای خود تعیین کنید؛ برای پوشیدن در یک مجلس قرار است خریداری شود یا مناسب استفاده در کمپینگ ها یا روز های برفی و بارانی در فصول سرد سال است؟! سپس برای خرید آن اقدام کنید در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که قطعا مفید واقع می گردد.

  • ضد آب بودن: از آنجاییکه بیشترین کاربرد نیم بوت و بوت در روز های برفی و بارانی است و امکان نفوذ آب و رطوبت به داخل فضای کفش بالاست در هنگام خرید به جنس زیره و رویه کفش دقت کنید.
  • مناسبت و فصل : در نظر داشته باشید بوتی که خریداری می کنید مناسب فصل و مناسبت مورد نظر شما باشد. بوت های زمستانی باید گرمای کافی داشته باشند و عموما داخل آن ها خز دار می باشد در حالیکه بوت های تابستانی باید طوری طراحی شوند که از عرق کردن پا جلوگیری کند و خنک باشند.
  • طراحی و استایل : از آنجاییکه استایل شما فراتر از یک پوشش است و انعکاسی از درون شما را به جهان بیرون منتقل می کند بهتر است در نظر بگیرید محصول انتخابی مناسب چه نوع سبک و استایلی است.
  • سایز کفش : اگر بوت و نیم بوت انتخابی شما مناسب فصل زمستان است بهتر است هنگام خرید جورابی ضخیم بپوشید یا سایز خود را طوری  انتخاب کنید که هنگام پوشیدن جوراب ضخیم فضایی اضافی برای گردش هوا داشته باشید.
  • زیره کفش: هنگام خرید به زیره نیم بوت یا بوت انتخابی خود دقت کنید که زیره صاف نداشته باشد و کف کفش از الگوی خاصی برخوردار باشد برای اینکه وقتی روی برف و یخ را می روید سُر نخورید و راه رفتنتان به راحتی صورت بگیرد.
  • مراقبت و نگهداری : نگهداری از بوت ها طبق جنسشان متفاوت تر از یکدیگر است و برای افزایش ماندگاری و دوام آن ها بهتر است هنگام خرید در مورد نحوه نگهداری و تمیز کردن کفش از فروشنده در این مورد سوال فرمایید.
  • برند تولیدی: برند های داخلی و خارجی مختلفی در تولید نیم بوت و بوت های با کیفیت بازار دخیل هستند؛ برند های خارجی مثل تیمبرلند (Timberland)، کلارکز (Clarks)، اکو (Ecco)، تین بانی (TinBany)، پیرکاردین (Pierre Cardin) ، کار هارت (Carhartt) ، کاترپیلار (Caterpillar) و… و برند های داخلی آتورا، نوین چرم، پادریان، رستنی، رویان و… می باشد.

انواع بوت و نیم بوت های موجود در بازار

بوت بلند (Boots)

ارتفاع ساق این کفش به صورت بالای زانو یا پایین زانو بوده که با کشیده نشان دادن پا ها زیبایی و جذابیت استایل را دو چندان می کند و تکمیل کننده استایل های پاییزی و زمستانی شما خواهند بود. بوت مدل هانا از مدل های بلند موجود در سایت تین بانی می باشد.

مدل هانا

نیم بوت یا بوتی (Ankle Boots)

معمولا تا بالای مچ پا بوده و برای استایل های پاییزه مناسبند. در مدل های پاشنه بلند، پاشنه کوتاه و بدون پاشنه و در رنگبندی و جنس های مختلف در بازار موجود می باشند. نیم بوت الهام از مدل های پاشنه دار و نیم بوت الیسا از مدل های پاشنه کوتاه موجود در تین بانی است.

کفش زنانه تین بانی مدل الهام

نیم بوت چلسی (Chelsea Boots)

این نیم بوت بدون زیپ یا بند طراحی می شود و دارای قسمت کشی در دو طرف ساق پا هستند که پوشیدن و خارج کردن آن را آسان تر می کند. پاشنه این کفش متوسط بوده و به طور معمول از چرم طبیعی یا صنعتی تهیه می شود و مکمل مناسبی برای استایل های مختلف از جمله استایل های کژوال و مدرن است. مدل مایا از نیم بوت های چلسی موجود در فروشگاه تین بانی است.

 

کفش چلسی زنانه

بوت رزمی (Tactical Boots)

ارتفاع ساق این بوت مابین بوت و نیم بوت قرار می گیرد. نوع بسته شدن به وسیله بند صورت می گیرد و از دوام بالایی برخوردار است، شلوار های جذب برای نشان دادن نمود و شکوه این کفش مناسب اند.

 

 

بوت رزمی زنانه

بوت اسب دوانی

تماما چرم و به رنگ مشکی هستند؛ بهتر است برای پوشیدن آن شلوار جذب استفاده شود تا جلوه زیبایی داشته باشد. این بوت می تواند دارای یک یا دو سگک باشد.

بوت کمپینگ (Hiking Boots)

مناسب فعالیت های خارجی مانند کمپینگ و پیاده روی در طبیعت طراحی می شوند و دارای زیره چسبنده و مقاوم به آب هستند.

بوت کمپینگ

خرید بوت متناسب با شکل بدن

شناخت فرم و شکل کلی بدن در انتخاب بوت و نیم بوت تاثیر گذار است و می تواند تاثیر مثبتی روی استایل داشته باشد. از این رو نیاز است شناخت کاملی روی فرم بدن خود داشته باشید تا انتخابتان در بوت صحیح باشد. مثلا بانوان ریز نقش با اندازه جثه کوچک بهتر است در استایلشان از بوت های پاشنه بلند استفاده کنند تا با بلند تر نشان دادن قد جذابتر دیده شوند. در ادامه به بررسی تیپ های بدنی و مدل های بوت مناسب آن ها می پردازیم.

  • مدل بوت مناسب برای شکل بدنی شبیه سیب

این دسته از افراد بالا تنه ای گرد و پهن دارند و نیم بوت های مناسب برای این افراد باید ساق پا را حجیم تر و پر تر نشان دهد تا بدن متعادل به نظر رسد.

  • مدل بوت مناسب برای شکل بدنی شبیه مستطیل

در این شکل بدنی اندام های بالایی و پایینی به یک اندازه هستند و تفاوت چشمگیری بین آن ها وجود ندارد. انتخاب بوت با جزییات زیاد به شکل بدن آن ها کمی انحنا دهد گزینه مناسبی برای خرید است.

  • مدل بوت مناسب برای شکل بدنی شبیه مثلث وارونه

در اندام مثلث وارونه، قسمت سینه بسیار بزرگتر و برجسته تر از بقیه بدن است و برای اینکه پاهایشان پر تر جلوه کند و تعادل بین بخش بالایی و پایینی ایجاد شود بهتر است از بوت های رنگ روشن تزیین شده با اکسسوری استفاده شود.

  • مدل بوت مناسب برای شکل بدنی شبیه گلابی

افراد دارای شکل بدنی گلابی دارای پایین تنه بزرگ و حجیم می باشد. برای لاغر و کشده نشان داده شدن بهتر است از بوت و نیم بوت های پاشنه دار استفاده کنند.

کفش زنانه تین بانی مدل الهام

خرید بهترین مدل های کیف و کفش از تین بانی

در حال حاضر فروشگاه ها و سایت های زیادی راه اندازی شده اند که شما می توانید با مراجعه به آن ها کیف و کفش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. اما با این حال بهتر است برای خرید خود مجموعه با سایتی در نظر بگیرید که بهترین این محصولات را در بالاترین کیفیت فراهم نموده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می دهند. یکی از بهترین مجموعه هایی که می توانید برای خرید کیف و کفش در نظر بگیرید و یک استایل فوق العاده و منحصر به فرد برای خود رقم بزنید ، مجموعه تین بانی است متريال انحصاری با لوگوی اختصاصی تين بانی زیبایی محصولات این برند را دو چندان می کند.